چند ترفند کاربردی برای Galaxy S3
 
تکنولوژی جدید

 samsung-galaxy-s3-review-39-640x426

  سیستم‌عامل اندروید قابلیت‌های فراوانی دارد. مخصوصاً اگر در گوشی‌های سامسونگ باشد. سامسونگ در گوشی‌های گلکسی اس ۳ و مخصوصاً گلکسی اس ۴، امکانات فانتزی و کاربردی بسیاری گذاشته است. مشکل اینجا است که بسیاری از افراد از قابلیت‌های فراوان اندروید مطلع نیستند و اگر بدانند چه امکاناتی در اختیارشان است قطعاً بهتر می‌توانند از گوشی خود بهره ببرند. بدین جهت قبل از این، مقاله‌ای در مورد ترفندهای کار با گلکسی اس ۴ نوشتیم. در این مقاله هم می‌خواهیم ترفندهای گلکسی اس ۳ را بررسی کنیم. برای دیدن مقاله‌ی مربوط به گلکسی اس ۴ اینجا کلیک کنید.

کنترل مصرف اینترنت

در اکثر نقاط جهان، اینترنتی که برای موبایل ارائه می‌شود محدودیت برای حجم اطلاعات دریافتی و ارسالی دارد. یعنی هرچقدر که کاربر در گشت و گذار در اینترنت و دانلود فایل، اطلاعات دریافت و ارسال کند،‌ همان مقدار باید پول بپردازد. برخی از کاربران از بسته‌های اینترنتی استفاده می‌کنند. در این صورت اگر از محدودیت بسته‌ای که خریداری کرده‌اید بیشتر استفاده کنید باید پول بیشتری بپردازید. در سیستم‌عامل اندروید قابلیتی بسیار کاربردی برای کنترل و نظارت بر میزان مصرف اینترنت وجود دارد. برای استفاده از این قابلیت در صفحه‌ی تنظیمات اندروید به قسمت Data Usage بروید. گزینه‌ی Set Mobile Data Limit را تیک بزنید تا برای میزان مصرف اینترنت محدودیت قرار دهید. حال روی هر مقداری که دسته‌ی نارنجی را قرار دهید، با گذر از آن مقدار مصرف، به شما هشدار داده می‌شود. دسته‌ی قرمز را روی هر مقدار که تنظیم کنید با گذر از آن مقدار، اینترنت غیر فعال می‌شود و با باز کردن همین صفحه می‌توانید دوباره آن را فعال کنید. در آینده هم با آمدن به این صفحه می‌توانید میزان مصرفتان را به صورت نمودار مشاهده کنید.

Data-Usage-Samsung-Galaxy-S4

قابلیت Smart Stay

آیا تا به حال شده است که در حال خواندن یک پیام، یک ایمیل یا یک وب‌سایت بوده‌اید و صفحه خود به خود خاموش شده است؟ در این گوشی قابلیتی وجود دارد که قبل از خاموش کردن صفحه به شما نگاه می‌کند. اگر شما نیز به صفحه نگاه می‌کردید، آن را خاموش نمی‌کند. این قابلیت بسیار جالب Smart Stay نام دارد. برای فعال کردن آن در تنظیمات به صفحه‌ی Display بروید و قابلیت Smart Stay را فعال کنید. علاوه بر این می‌توانید تنظیم کنید که با کار نکردن کاربر با گوشی، چقدر طول بکشد تا صفحه خاموش شود.

Galaxy_s_3_smart_stay

فعال کردن فرمان صوتی

قابلیت فرمان صوتی که در این گوشی S Voice نام دارد یکی از قابلیت‌هایی است که تنها گروه خاصی از افراد طرفدار آن هستند. البته این قابلیت در برخی موارد که دست شخص به چیزی بند است و می‌خواهد در عین حال مثلاً آهنگ در حال پخش را عوض کند به کار می‌آید. برای به کار انداخت S Voice باید دکمه‌ی خانه را دو بار بفشارید و فرمان مورد نظر را بگویید. اگر بپرسید «What can I say» لیستی از فرامین قابل اجرا به شما عرضه می‌کند. بررسی وضعیت آب و هوا، متوقف کردن یا پخش موسیقی، ارسال پیام و … از جمله‌ی این فرمان‌ها هستند. با فعال کردن دستور «Wake Up» می‌توانید S Voice را همیشه روشن نگه دارید تا احتیاج به زدن دکمه‌ی خانه برای باز کردن آن نباشد. البته توجه داشته باشید که این کار مصرف باتری را بالا می‌برد.

S-Voice

غیرفعال کردن هشدارهای مزاحم

آیا تا به حال شده است که نصف شب از صدای هشدار گوشی بیدار شوید و متوجه شوید که بروز رسانی جدید برای یک نرم‌افزار آمده است!. برای غیر فعال کردن این هشدارهای بی مورد قابلیتی در گلکسی اس ۳ وجود دارد به نام Blocking Mode. در صفحه‌ی تنظیمات، آن را فعال کنید و مشخص کنید که چه چیزهایی در زمانی که این حالت فعال است،‌ سر و صدا نکند تا مزاحم شما نشود. حتی چراق ال ای دی روی صفحه را نیز می‌توانید کنترل کنید. می‌توانید اگر منتظر تماس کسی هستید، آن یک نفر خاص را به عنوان استثنا مشخص کنید. حتی می‌توانید این حالت را به گونه‌ای تنظیم کنید که مثلاً هر شب از ساعت ۱۱ شب تا ۷ صبح فعال باشد.

blocking_mode
مصرف باتری را کم کنید

اگر دوست ندارید مرتب گوشی را شارژ کنید یا اصلاً زیاد به طبیعت می‌روید و دیر به دیر دسترسی به برق خواهید داشت تا گوشی را شارژ کنید، این قابلیت گلکسی اس ۳ را از دست ندهید. در تنظیمات گوشی قسمتی به نام Power Saving وجود دارد. بدین وسیله می‌توانید ویژگی‌های مختلف گوشی را کنترل کنید و حتی کارکرد سخت‌افزاری آن را محدود کنید تا باتری کمتری مصرف کند و مدت زمان بیشتری دوام بیاورد.

Samsung-Galaxy-S4-Power-Savings-Mode-700x405


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 11 تير 1392برچسب:galaxy s3 , tips , ترفند , گلکسی اس ۳, :: 21:28
benyamin

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 371
بازدید کل : 58493
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1